mgbacklink mgbacklink .

mgbacklink

جعبه چوبي

جعبه چوبي روميزي
جعبه ي چوبي مخصوص پذيرايي در طرح هاي مختلف و با جنس هاي متنوع در سايت يومارت به فروش مي رسد. جعبه هاي پذيرايي، باكس هايي هستند كه به چند قسمت تقسيم شده اند و شما مي توانيد در هر يك از محفظه هاي آن انواع چاي كيسه اي، دم نوش، بسته هاي هات چاكلت، كافي ميكس، نسكافه، شكلات، هل، چوب دارچين، نبات و … را قرار دهيد. اين جعبه هاي زيبا علاوه بر اينكه براي پذيرايي كردن از مهمانان بسيار كاربردي هستند به عنوان جعبه چوبي تزئيني نيز روي ميز پذيرايي قرار مي گيرند و نماي زيبايي دارند.

 

خريد جعبه پذيرايي چوبي كد B308

جالب است بدانيد كه جعبه ي چوبي تزييني نيز انواع بسيار مختلفي دارد. اين جعبه ها در ابعاد و اندازه هاي مختلفي تهيه شده و اغلب به صورت جعبه چوبي دكوري روي ميز قرار مي گيرند. جعبه چوبي روميزي را مي توانيد به عنوان جاي جواهر، لوازم آرايش، زيورآلات و … استفاده كنيد. قرار دادن جعبه چوبي روي ميز هم مي تواند به ميز شما نظم خاصي ببخشد و هم اينكه به صورت يك شي تزييني و دكوري نماي زيبايي ايجاد كند. انواع جعبه چوبي تزئيني را مي توانيد از فروشگاه اينترنتي يومارت سفارش دهيد.

جعبه چوبي روي ميز گاهي نيز به عنوان جاي لوازم خياطي مورد استفاده قرار مي گيرد. در سايت يومارت باكس جعبه چوبي مخصوص لوازم خياطي در مدل هاي مختلف با كيفيت خوب و طراحي زيبا عرضه شده است.

 

خريد جعبه خياطي چوبي كد B311

جعبه چوبي طرح دار
استفاده از باكس جعبه چوبي به عنوان جعبه هديه نيز انتخاب بسيار خاص و شيكي است. قرار دادن هديه در يك جعبه ي چوبي ارزش هديه را بسيار بيشتر مي كند و بي شك مورد پسند عزيزان شما قرار مي گيرد. در صورتي كه هديه با ارزش و خاصي تهيه كرده ايد بهتر است آن را به جاي پاكت هاي هديه و يا جعبه هاي مقوايي در يك جعبه چوبي دست ساز قرار دهيد تا نفيس بودنش بيشتر به چشم بيايد.

 

خريد جاي قاشق و چنگال كد B210 طرح ترنج

از ديگر انواع جعبه چوبي لوكس مي توانيم به جعبه چوبي دستمال كاغذي اشاره كنيم. معمولا اين نوع جعبه ها به صورت ست در كنار سطل زباله و گاهي هم مجموعه اي از سطل زباله، جعبه چوبي دستمال كاغذي، جعبه ي چوبي پذيرايي، جعبه چوبي لوكس مخصوص چنگال و چاقو و گاهي هم به همراه زير ليواني مي باشند. استفاده از جعبه چوبي طرح دار براي دستمال كاغذي و سطل ست كنار آن نماي زيبايي به پذيرايي شما مي بخشد.

 

خريد ست جعبه پذيرايي چوبي كد B303 طرح ترنج

جعبه چوبي طرح سنتي وارمر دار نيز از جمله محصولات پرطرفدار و پر فروش به حساب مي آيد. جعبه هاي وارمر دار طرح ها و رنگ هاي مختلفي دارند. با قرار دادن قوري روي جعبه چوبي روميزي وارمر دار مي توانيد به راحتي از مهمان هاي خود در طول مهماني پذيرايي كنيد بدون اينكه نگران سرد شدن نوشيدني آن ها باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۷:۳۴ توسط:mgbacklink موضوع: نظرات (0)

نرم افزار CRM

همان طور كه مي دانيد امروزه مشتريان به مهم ترين سرمايه شركت ها و سازمان ها تبديل شده اند. بنابراين صاحبان شركت ها و سازمان ها دنبال راهي هستند تا بتوانند مشتريان خود را حفظ كرده و آن ها را براي خريد دوباره، ترغيب كنند. خريد نرم افزار CRM مي تواند يك راه عالي و موثر جهت افزايش تمايل و جذب مشتري براي خريد محصولات باشد.

قيمت نرم افزار crm در قياس با مزاياي استفاده از اين نرم افزار بسيار مناسب و مقرون به صرفه مي باشد. مزاياي استفاده از اين نرم افزار و تأثير مثبتي كه در پيشرفت كسب و كار شما دارد خريد سيستم crm را كاملا توجيه مي كند.

ما چگونه مي‌توان با يك نرم افزار مشتريان يك فروشگاه را حفظ كرد؟ نرم افزار مديريت مشتريان با استراتژي خود به مديريت شما كمك مي‌كند و وقتي مشتريان حفظ شوند، در واقع بقاي شركت نيز حفظ خواهد شد. بنابراين مي توان گفت هر شركت، سازمان يا فروشگاه آنلاين براي رونق فعاليت خود و پيشرفت به مشتريان وابسته است و خريد CRM مي‌تواند يك نقطه قوت براي افزايش فروش از طريق سيستم جامع فروشگاهي در فروشگاه هاي زنجيره اي در نظر گرفته شود.

خريد سيستم crm و استفاده صحيح و اصولي از اين سيستم به شما كمك مي كند تا بتوانيد مشتريان خود را بهتر بشناسيد و در راستاي رفع نيازهاي آن ها قدم برداريد. اين موضوع سبب كسب رضايت مشتريان و تبديل آن ها به مشترياني دائمي و وفادار به كسب و كار شما خواهد شد.

از آن جايي كه خدمات و محصولات بسيار متنوعي در بازار وجود دارد، محيط شركت ها و كسب و كارها نيز رقابتي شده است. به همين دليل لازم است تا براي افزايش خريد فروشگاه آنلاين به جاي توليد انبوه محصولات به سمت سفارش سازي انبوه حركت كرد و بيشتر به فكر نياز و دغدغه هاي مشتري بود.

نرم افزارهاي متنوعي طراحي و توليد شده اند تا به شما در پيشرفت كسب و كارتان و افزايش ميزان فروش و سود كمك كنند. از جمله اين نرم افزارهاي كاربردي علاوه بر سيستم نرم افزار crm مي توانيم به سيستم جامع فروش، نرم افزار باشگاه مشتريان، نرم افزار خزانه داري، نرم افزار مديريت شعب و …از مجموعه شاتوت اشاره كنيم.

 

 

 

در كنار نرم افزار حسابداري يا نرم افزار باشگاه مشتريان فروشگاه كه هريك كاربرد خود را دارد، نرم افزار CRM يكي از ابزارهاي تخصصي موجود در بازار است كه به كمك آن مي توانيد به صورت تخصصي با مشتريان ارتباط برقرار كنيد. خريد نرم افزار CRM يك اقدام هوشمندانه خواهد بود چرا كه مجموعه اي از نرم افزارهاي فروش، بازاريابي و غيره است.

در ادامه قصد داريم تا به طور كامل درباره نرم افزارCRM صحبت كنيم. بنابراين تا انتهاي مطلب با ما همراه باشيد. در صورتي كه در فكر خريد سيستم crm هستيد اين مطلب مي تواند سبب آشنايي بيشتر شما با نرم افزار crm فروشگاه شود و به شما در انتخاب و خريد مطمئن تر كمك كند.

 


نرم افزار CRM چيست؟
نرم افزار CRM چيست؟ نرم افزار CRM نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري، مخفف عبارت Customer Relationship Management Software است. صاحبان كسب و كار با استفاده از اين نرم افزار مي توانند به صورت موثر با مشتريان خود ارتباط برقرار كنند.

با استفاده از crm سيستم مديريت مي توانيد به شكلي اصولي مشتريان خود را مديريت كنيد. سيستم نرم افزار crm به شما كمك مي كند تا به راحتي مشتريان خود را دسته بندي كرده و اطلاعات مربوط به آن ها را به درستي ثبت و نگهداري كنيد. اين اطلاعات مي تواند به شما در جهت رفع نياز مشتريان و جذب بيشتر آن ها كمك كند.

بنابراين نرم افزار CRM كمك مي كند تا مشتريان به سمت كسب و كار شما جذب شوند و در بلند مدت مي تواند به حفظ مشتريان سودآور كمك كند.

نرم افزار هاي CRM زيادي در بازار وجود دارند. بنابراين نرم افزار CRM خوب نرم افزاري است كه اطلاعات را جمع آوري كند و آن ها را درون يك پايگاه اطلاعاتي داده ذخيره سازي، قرار دهد. شما با استفاده از اين اطلاعات مي توانيد به درك درستي از رفتار مشتريان دست پيدا كنيد.

همان طور كه اشاره كرديم شركت هاي فروش نرم افزار crm مختلفي در بازار موجود مي باشد. شما مي توانيد در هنگام خريد نرم افزار crm فروشگاه به امكانات و ماژول هاي نرم افزار و همچنين به ليست قيمت نرم افزار crm توجه داشته باشيد و با توجه به نياز كسب و كار خود و مواردي كه براي شما در اولويت قرار دارند مناسب ترين و كاربردي ترين نرم افزار را انتخاب نماييد.

قيمت نرم افزار crm شاتوت با توجه به امكانات و قابليت هايي كه در طراحي اين نرم افزار مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به  مزاياي نرم افزار crm بسيار مناسب مي باشد. يكي از مهم ترين موارد ويژگي و امكانات نرم افزار CRM اين است كه مي توانيد با استفاده از ابزارهاي CRM نقاط درد مشتري را پيدا و رفع كنيد و به اين ترتيب جذب مشتري را افزايش دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۰:۵۲ توسط:mgbacklink موضوع: نظرات (0)

قيمت پودر دكلره

بهترين قيمت خريد دكلره براي رنگ مو
اما فارغ از ميزان توانايي شما در دكلره كردن موها و شناخت شما از اين تكنيك، تهيه مواد مناسب هم بسيار مهم است. در هر حال استفاده از انواع رنگ مو مستلزم استفاده از دكلره با همان مارك رنگ مو مي باشد و شما بايد همان گونه كه يك رنگ را مي ‌شناسيد دكلره آن را هم به خوبي بشناسيد و توانايي استفاده از آن را داشته باشيد.

برند هاي بسيار مناسب براي رنگ كردن موها وجود دارد و شايد بين برند هاي رنگ مو، انهايي كه در ايران توليد مي ‌شوند از بهترين رنگ‌ ها باشند و البته موادي كه همراه با اين رنگ مو توليد مي ‌شوند نيز يكي از بهترين موادي هستند كه مي‌ توانند در رنگ مو نيز به كار روند.

دكلره مو در ديدگاه اول براي افراد مبتدي امكان دارد كه سخت و ترسناك به نظر آيد. معمولا افرادي كه خواستار دكلره هستند. مي خواهند موهايشان را تا پايه ۹ تا ۱۰ دكلره روشن نمايند. جهت اطلاع از قيمت خريد دكلره مو مي توانيد اطلاعات لازم را از اين مجموعه دريافت كنيد. بسياري از عزيزان شايد تجربه خوبي از روشن كردن موها نداشته باشند. امكان دارد برخي افراد در مو هاي خود تناژ زردي، نارنجي و يا قرمزي داشته باشند. لذا براي خريد دكلره مو بايد از فروشگاه هاي معتبر اقدام نماييد.

قيمت رنگ دكلره مو به نوع برند توليد كننده دكلره و درصد دكلره آن بستگي دارد. توجه داشته باشيد كه براي خريد اين محصول حتما قيمت دكلره مو را از سايت ها و فروشگاه هاي معتبر جويا شويد. چرا كه ممكن است در بعضي از فروشگاهاي اينترنتي محصولي بي كيفت را با قيمتي بالا تر عرضه كنند.

 

نكات لازم براي خريد دكلره
خريد دكلره مو و مجموعه اي از محصولات متنوع ريموور, روشن كننده، انواع پودر دكلره، انواع دكوكرم و پاك كننده هاي رنگ مو, خريد پودر دكلره مو از برند هاي معتبر و محبوب ايراني و خارجي با قيمت مناسب و خريد پودر دكلره با بهترين قيمت را مي توانيد با مراجعه به وب سايت ما ببينيد و از قيمت روز اين محصولات آگاه شويد.

شما با خريد پودر دكلره مو به راحتي مي توانيد هر رنگي را از روي موهاي خود را پاك كنيد. سپس مو هاي خود را به هر رنگي كه دوست داريد درآوريد. از داشتن مو هايي با رنگ هاي زيبا لذت ببريد. همچنين از مو هايي با تن و رفله ناخواسته راحت شويد. اگر مو هايي به رنگ نارنجي داريد مي توانيد با تركيب پودر دكلره خاكستري در تركيب رنگي خود به راحتي نارنجي موهايتان را پاك كنيد كه در دكلره هاي رنگي مي توان يافت.

انواع پودر دكلره و ساير مواد دكلره را حتما در ظرف هاي غير فلزي با زمان مكث كافي و استاندارد استفاده نماييد. از اكسيدان هاي مناسب با شرايط موهاي خود براي دكلره كردن استفاده كنيد. قدرت پودرهاي دكلره توسط كارخانه سازنده آن ها مشخص مي شود. به هيچ وجه آبي يا سفيد بودن رنگ آن ها تعيين كننده قدرت پودرها نمي باشد.

ويژگي هاي پودر دكلره با كيفيت
ويژگي‌هاي يك پودر دكلره خوب عبارتند از:

قدرت روشن كنندگي: يك پودردكلره خوب بايد قدرت كافي براي روشن كردن موها را داشته باشد، بدون اينكه به موهاي شما آسيب برساند.
عدم حساسيت: پودردكلره بايد بدون ايجاد حساسيت، براي افراد با پوست حساس قابل استفاده باشد.
عدم ايجاد خارش و التهاب: يك پودر خوب نبايد باعث خارش و التهاب پوست سر شود.
طولاني مدت بودن اثر: پودر دكلره بايد براي يك مدت زمان طولاني روي موها اثر خود را نشان دهد و نياز به تكرار زياد نداشته باشد.
استفاده آسان: اين محصول بايد به گونه اي باشد كه به راحتي با اكسيدان مخلوط شود.
حاوي مواد مرطوب كننده: بهتر است پودر دكلره حاوي مواد مرطوب كننده و نرم كننده موها باشد تا از خشكي و آسيب به موها جلوگيري كند.
قابليت تنظيم شدت روشنايي: پودر دكلره بايد قابليت تنظيم شدت روشنايي را داشته باشد تا بتوانيد مطابق با نيازهاي خود، ميزان روشنايي را تنظيم كنيد.
قيمت پودر دكلره: پودر دكلره بايد قيمت و كيفيت مناسبي داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۴:۵۵ توسط:mgbacklink موضوع: نظرات (0)

كارتن سازي

بسته بندي يكي از نيازهاي اصلي جهت عرضه كالاهاي مختلف در بازار مي باشد. مقاومت و ظاهر جعبه براي جا به جايي و همچنين فروش محصول ضرورت بالايي دارد. به همين دليل جعبه سازي براي كارخانه هاي توليدي و صنايع مختلف اهميت بسيار زيادي پيدا كرده است، ولي بايد توجه داشته باشيد كه بسته بندي با محصول توليدي متناسب باشد. كارخانه كارتن سازي گلبرگ باكس در سال 1389 كار خود را در زمينه طراحي، چاپ و توليد انواع كارتن از جمله كارتن فلكسويي، دايكاتي، لمينتي و كارتن صادراتي و پستي شروع كرد و به دليل كيفيت بالا و قيمت مناسب در حال حاضر تامين كننده نياز بسياري از كارخانجات توليدي و صنعتي در كشور مي باشد. با توجه به تقاضا و همچنين اهميت جعبه سازي در صنعت بسته بندي، كارخانه گلبرگ باكس خط توليد جعبه سازي خود را نيز راه اندازي كرده است.

جعبه سازي بايد بر اساس نوع كالا، طراحي و توليد شود. ظاهر، كيفيت و اندازه جعبه براي هر محصول متفاوت مي باشد و در نظر گرفتن اين موارد اهميت بسيار زيادي دارد. در بخش جعبه سازي كارخانه گلبرگ باكس امكان طراحي و توليد انواع جعبه ها امكان پذير مي باشد. جعبه سازي در اين كارخانه با توجه به نوع سفارش مشتري انجام مي گردد. نوع و جنس مقواي مورد استفاده در جعبه سازي براي مشتري به نسبت نوع محصول، كيفيت و وزن آن در نظر گرفته مي شود.

 

خدمات جعبه سازي گلبرگ باكس
كارخانه گلبرگ باكس كار خود را در زمينه چاپ و جعبه سازي به علت بالا بودن تقاضا مشتريان در اين زمينه آغاز كرده است. جعبه سازي در اين كارخانه بر اساس بسته بندي مورد نياز مشتري توليد شده و مقواي مورد استفاده براي آن متناسب با نوع محصول، كيفيت و وزن آن انتخاب مي شود. در بازار مقواهاي 200، 250، 280، 300، 400 و 450 گرمي موجود مي باشند. در صنعت جعبه سازي سه مقوا ايندربرد، گلاسه و پشت طوسي بيشترين كاربرد را دارند، كه در ادامه به بررسي آن ها مي پردازيم:

مقوا ايندربرد: مقوا ايندربرد براي بسته بندي محصولات غذايي، آرايشي و بهداشتي استفاده مي شود و مورد تاييد وزارت بهداشت است. از موارد استفاده از اين نوع مقوا مي توان به رنگ مو و كاور دور قوطي هاي كنسروهاي غذايي اشاره كرد.
مقواگلاسه: اين نوع مقوا مانند مقواي ايندربرد سفيد بوده ولي براقيت بيشتري نسبت به آن دارد. سطح صاف و صيقلي سبب ميگردد كه جوهر به خوبي در سطح آن پخش شده و كيفيت چاپ بالا برود. مقوا گلاسه نيز مانند ايندربرد در بسته بندي محصولات بهداشتي به كار برده مي شود.
مقوا پشت طوسي: مقوا پشت طوسي بيشترين كاربرد را در بين مقواها دارد. دليل اسم گذاري اين مقوا طوسي بودن پشت آن مي باشد. براي كارخانه هاي يراق آلات پرفروش از مقوا پشت طوسي استفاده مي شود. در برخي از موارد لازم است كه اين مقوا به همراه كارتن لمينت استفاده شود، زيرا وزن زيادي دارد و به اين صورت ضخامت، قدرت و استحكام مورد نياز آن تامين مي شود. در ساخت پك هاي هديه مانند ست كيف و كمربند و موارد ديگر نيز اين مدل مقوا كاربرد دارد.
جعبه ها از نظر ابعاد، طرح، كيفيت و نوع چاپ متفاوت مي باشند. انتخاب درست اين موارد بر اساس محصول مورد نظر اهميت زيادي دارد. خط توليد كارخانه جعبه سازي گلبرگ باكس داراي بهترين و پيشرفته ترين دستگاه هاي كارتن سازي و جعبه سازي مي باشد، به همين دليل قادر به توليد كارتن و جعبه سازي در سايزها، طرح ها و رنگ هاي متفاوت است. فرآيند توليد به راحتي و در زمان كمي به نسبت گذشته انجام مي شود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۷:۰۶ توسط:mgbacklink موضوع: نظرات (0)

گلبرگ باكس

طراحي بسته بندي
طراحي بسته بندي نقشي بسيار مهم در فروش محصولات دارد. بسته بندي با كارتن‌ها به‌علت انعطاف‌پذيري بالايي كه دارند، باعث مي‌شود توليدكنندگان طراحي‌هاي خلاقانه‌تري ارائه دهند. طراحي بسته بندي يا Design Packaging جايگاه خاصي در جوامع كنوني دارد. توليدكنندگان و استارتاپ‌ها سعي مي‌كنند براي محصولات خود طراحي‌ بسته بندي جديد و نويي ارائه دهند.
تبليغات درست باعث فروش بيشتر مي‌شود و بخشي از اين تبليغات را مي‌توان با طراحي بسته بندي هوشمندانه اجرا كرد. به‌دليل اهميت بالاي اين كار، بايد در انتخاب شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات طراحي بسته بندي بسيار دقت كرد.
بسته بندي محصول، معرفي آن محصول را انجام مي‌دهد و بسته بندي خلاقانه مي‌تواند نظر مشتريان بسياري را به خود جلب كند. گاهي حتي طراحي بسته بندي نقش فروشنده دوم را ايفا كرده و از فروشنده واقعي بهتر عمل مي‌كند.
طراحي بسته بندي خوب بايد داراي يك‌سري ويژگي‌هايي باشد. براي مثال، طراحي بسته بندي بايد از محصول در طي حمل‌ونقل، انبارداري، توزيع و فروش در مقابل آسيب‌هايي مثل فساد، له‌شدگي و شكستگي محافظت كند. به‌علاوه طراحي بسته بندي محصول بايد كاربري آن را تسهيل كند و به نوعي، دست‌وپاگير نباشد.
اطلاعات محصول نظير جنس، نام توليدكننده و آدرس آن، نشان استاندارد و غيره بايد روي بسته بندي درج شده‌باشند. براي تبليغ و معرفي بهتر محصولات خود مي‌توانيد طراحي بسته بندي آن را به گلبرگ باكس بسپاريد. گلبرگ باكس با بهرمندي از بهترين طراحان و گرافيستان، بهترين طراحي مطابق با محصول شما را ارائه مي‌دهد. سابقه درخشان اين مجموعه در توليد و طراحي كارتن مرغوب و باكيفيت، باعث اطمينان‌خاطر شما خواهد بود.
شما مي‌توانيد تنها با چند كليك طرح دلخواه خود را به گلبرگ ديزاين سفارش دهيد و منتظر بهترين طراحي بسته بندي براي محصول خود باشيد. طراحان و گرافيستان گلبرگ ديزان بسيار باتجربه هستند و سعي مي‌كنند تمام اصول بازارايابي و تبليغات را در طراحي بسته بندي محصولات شما اجرا كنند. طراحي براي انواع كارتن‌هاي مختلف مثل كارتن دايكاتي و كارتن لمينتي توسط گلبرگ ديزان انجام مي‌شود.

 

نحوه سفارش از كارتن سازي (كارتون سازي) گلبرگ باكس
اگر تاجر هستيد و مي‌خواهيد محصولات خود را به بهترين شكل صادر كنيد، اگر كسب‌وكاري داريد كه طراحي بسته بندي برايتان اهميت دارد، اگر مي‌خواهيد چاپ كارتن انجام دهيد، مي‌توانيد از سايت گلبرگ باكس سفارش خود را ثبت كنيد. با سفارش از سايت گلبرگ باكس، هم واسطه‌ها بين توليدكننده و مشتري حذف مي‌شوند و هم از قيمت و كيفيت كارتن بسته بندي اطمينان‌خاطر خواهيد داشت. در سايت گلبرگ باكس همچنين امكان انتخاب قالب‌هاي آماده براي كارتن وجود دارد.
اگر قصد خريد كارتن بسته بندي براي محصولات خود داريد، مي‌توانيد از خدمات مشاوره رايگان گلبرگ باكس استفاده كنيد تا انتخاب بهتري داشته باشيد. گلبرگ باكس براي كاهش هزينه ساخت كارتن براي توليدكنندگان و استارتاپ‌هاي مختلف اطلاعات قالب‌هاي آماده موجود را در بانك قالب كارتن گلبرگ قرار داده‌است. دارندگان استارتاپ‌ها و توليدكنندگان مي‌توانند سايز مدنظر خود را از بين قالب‌هاي موجود با هر تلرانسي، جستجو كرده و هزينه اوليه براي طراحي بسته بندي خود را كاهش دهند.
در عصر حاضر، براي پيروز شدن در ميدان رقابت‌ها بايد اصول بازاريابي و تبليغات را رعايت كرد. بار اصلي بازاريابي محصول را بسته بندي آن به‌عهده دارد. يك طراحي بسته بندي خلاقانه، روح و روان مشتري را نشانه مي‌گيرد و مي‌تواند مشتريان را مجاب به خريدن آن محصول كند.
بسته بندي هم در فروش آنلاين و هم در فروش حضوري بسيار اهميت دارد. يك بسته بندي خلاقانه و باكيفيت، مي‌تواند مشتريان را مجاب كند كه آن محصول را بايد بخرند! گاهي برخي طراحي بسته بندي محصولات آن‌قدر زيباست كه مشتريان بسته بندي آن را تا مدت‌ها نگهداري مي‌كنند.
براي مثال اگر شما در زمينه چاپ عكس كار مي‌كنيد، استفاده از يك كارتن بسته بندي كه مشتري بعدا بتواند از آن به‌عنوان قاب استفاده كند، بسيار خلاقانه است و فروش شما را چند برابر مي‌كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۵:۰۶ توسط:mgbacklink موضوع: نظرات (0)

خريد دكلره

ويژگي هاي پودر دكلره با كيفيت
ويژگي‌هاي يك پودر دكلره خوب عبارتند از:

قدرت روشن كنندگي: يك پودردكلره خوب بايد قدرت كافي براي روشن كردن موها را داشته باشد، بدون اينكه به موهاي شما آسيب برساند.
عدم حساسيت: پودردكلره بايد بدون ايجاد حساسيت، براي افراد با پوست حساس قابل استفاده باشد.
عدم ايجاد خارش و التهاب: يك پودر خوب نبايد باعث خارش و التهاب پوست سر شود.
طولاني مدت بودن اثر: پودر دكلره بايد براي يك مدت زمان طولاني روي موها اثر خود را نشان دهد و نياز به تكرار زياد نداشته باشد.
استفاده آسان: اين محصول بايد به گونه اي باشد كه به راحتي با اكسيدان مخلوط شود.
حاوي مواد مرطوب كننده: بهتر است پودر دكلره حاوي مواد مرطوب كننده و نرم كننده موها باشد تا از خشكي و آسيب به موها جلوگيري كند.
قابليت تنظيم شدت روشنايي: پودر دكلره بايد قابليت تنظيم شدت روشنايي را داشته باشد تا بتوانيد مطابق با نيازهاي خود، ميزان روشنايي را تنظيم كنيد.
قيمت دكلره: پودر دكلره بايد قيمت و كيفيت مناسبي داشته باشد.

 

بهترين قيمت خريد دكلره براي رنگ مو
اما فارغ از ميزان توانايي شما در دكلره كردن موها و شناخت شما از اين تكنيك، تهيه مواد مناسب هم بسيار مهم است. در هر حال استفاده از انواع رنگ مو مستلزم استفاده از دكلره با همان مارك رنگ مو مي باشد و شما بايد همان گونه كه يك رنگ را مي ‌شناسيد دكلره آن را هم به خوبي بشناسيد و توانايي استفاده از آن را داشته باشيد.

برند هاي بسيار مناسب براي رنگ كردن موها وجود دارد و شايد بين برند هاي رنگ مو، انهايي كه در ايران توليد مي ‌شوند از بهترين رنگ‌ ها باشند و البته موادي كه همراه با اين رنگ مو توليد مي ‌شوند نيز يكي از بهترين موادي هستند كه مي‌ توانند در رنگ مو نيز به كار روند.

دكلره مو در ديدگاه اول براي افراد مبتدي امكان دارد كه سخت و ترسناك به نظر آيد. معمولا افرادي كه خواستار دكلره هستند. مي خواهند موهايشان را تا پايه ۹ تا ۱۰ دكلره روشن نمايند. جهت اطلاع از قيمت خريد دكلره مو مي توانيد اطلاعات لازم را از اين مجموعه دريافت كنيد. بسياري از عزيزان شايد تجربه خوبي از روشن كردن موها نداشته باشند. امكان دارد برخي افراد در مو هاي خود تناژ زردي، نارنجي و يا قرمزي داشته باشند. لذا براي خريد دكلره مو بايد از فروشگاه هاي معتبر اقدام نماييد.

قيمت رنگ دكلره مو به نوع برند توليد كننده دكلره و درصد دكلره آن بستگي دارد. توجه داشته باشيد كه براي خريد اين محصول حتما قيمت دكلره مو را از سايت ها و فروشگاه هاي معتبر جويا شويد. چرا كه ممكن است در بعضي از فروشگاهاي اينترنتي محصولي بي كيفت را با قيمتي بالا تر عرضه كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۴:۵۱ توسط:mgbacklink موضوع: نظرات (0)

رنگ مو

نكات خريد رنگ مو بدون آمونياك
خريد رنگ موي بدون آمونياك ممكن است براي بعضي افراد مشكل باشد؛ زيرا با توجه به تنوع بالاي محصولات موجود در بازار، انتخاب درست برايشان مشكل مي‌ شود. در ادامه به برخي از نكاتي كه در خريد رنگ بدون آمونياك بايد مد نظر قرار دهيد، اشاره مي ‌كنيم:

تناسب رنگ و مارك معتبر
قبل از خريد رنگ مو بدون آمونياك، مطمئن شويد كه رنگ مورد نظر شما با رنگ پوست، چشم و رنگ مويتان تناسب دارد. انتخاب رنگي كه با ويژگي‌ هاي شما هماهنگ است، موجب ايجاد ظاهري طبيعي و جذابتر مي ‌شود. انتخاب مارك‌ هاي معتبر، مطمئن ‌ترين راه براي خريد رنگ مو بدون آمونياك است. برندهاي معتبر، معمولا تحت نظر كارشناسان حرفه‌ اي توليد مي‌ شوند و در نتيجه كيفيت بهتري دارند.

رنگ هاي طبيعي و مطالعه برچسب
در صورت امكان، ترجيحا از رنگ هاي طبيعي براي رنگ كردن موها استفاده كنيد. اين رنگ ها اغلب حاوي مواد گياهي و عصاره‌ هاي طبيعي هستند، كه موها را تقويت و تغذيه مي‌ كنند. قبل از خريد هر محصولي، حتما برچسب محصول را مطالعه كنيد. برچسب بايد شامل تركيبات مواد موجود در محصول و همچنين دستورالعمل استفاده باشد. از خريد محصولاتي كه داراي مواد مضر براي سلامتي شما هستند، پرهيز كنيد. مطمئن شويد كه رنگ مويي كه قصد خريد آن را داريد، هيچ گونه ماده شيميايي سمي ندارد. برچسب محصول را با دقت بخوانيد و از محصولاتي كه حاوي مواد آمونياك يا فرمالدئيد هستند، خودداري كنيد.

بررسي تاريخ انقضا
تاريخ انقضاي رنگ مو بدون آمونياك را بررسي كنيد تا از تماميت محصول مطمئن شويد. از تهيه رنگ مو بدون آمونياك كه تاريخ انقضاي آن گذشته و يا نزديك است، خودداري كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۴:۵۶ توسط:mgbacklink موضوع: نظرات (0)

كارتن سازي

معرفي برخي از خدمات كارتن سازي گلبرگ
كارتن سازي (كارتون سازي) گلبرگ جاويد خدمات متنوعي به مشتريان خود در زمينه چاپ و بسته بندي ارائه مي دهد. ما در اينجا برخي از خدمات اين مجموعه بزرگ را معرفي ميكنم. شركت صنايع بسته بندي گلبرگ جاويد علاوه بر اين بستري را فراهم آورده است تا مشتريان عزيز بتوانند در كمتر از 3 دقيقه و به صورت آنلاين استعلام قيمت كارتن را نيز انجام دهند.

– سفارش كارتن بسته بندي در كرج به صورت آنلاين و تلفني

– سفارش كارتن بسته بندي در تهران به صورت آنلاين و تلفني

– توليد كارتن بسته بندي

– چاپ كارتن صنعتي

– چاپ و توليد كارتن لمينتي

– توليد كارتن بسته بندي ميوه صادراتي

كارتن سازي
كارتن سازي گلبرگ در سال 1389 در زمينه طراحي ، چاپ و توليد انواع كارتن 3 لا و 5 لا ، E فلوت ، B فلوت و C فلوت ، كارتن عادي ، دايكاتي و لمنتي با اتصال منگنه و چسب راه اندازي شده و هم اكنون تامين كننده نيازهاي كارخانجات توليدي و صنعتي كشور مي باشد.
خدمات توليد كارتن بسته بندي گلبرگ شامل توليد انواع كارتن بسته بندي، توليد كارتن دايكاتي، كارتن لمينتي و كارتن صادراتي و پستي مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۴:۰۹ توسط:mgbacklink موضوع: نظرات (0)

ماسك مو

موهايي زيبا و درخشان نتيجه رسيدگي و مراقبت هاي مداوم و توجه به موها است؛ بنابراين بايد توجه لازم را به موهاي خود داشته باشيد. از جمله كار هاي ضروري كه بايد براي موهاي خود انجام دهيد تغذيه مو با مواد حاوي پروتئين كراتين، انواع ويتامين، مواد مغذي و مرطوب نگه داشتن آن ها مي باشد.

روش هاي مختلفي براي مراقبت موها وجود دارد ولي خريد ماسك مو يكي از بهترين روش ها براي لطافت و درخشندگي مو است كه حتي از موخوره هم جلوگيري مي كند. ماسك مو انواع مختلفي دارد و در ادامه انواع ماسك مو را معرفي مي كنيم. اما قبل از آن بايد بدانيد ويژگي هاي يك ماسك موي خوب چيست و چه مواردي را به هنگام خريد ماسك مو بايد رعايت كرد؟

ويژگي هاي يك ماسك مو قيمت مناسب
در حال حاضر برند هاي مختلفي در حال توليد ماسك مو  براي انواع مو هستند. بسياري از اين برندها از قيمت بالايي برخوردارند؛ اما آنچه مهم مي باشد، كيفيت محصول است. ارزش و قيمت ماسك مو را در بازار، كيفيت آن مشخص مي كند. موارد بسياري باعث متغيير بودن قيمت انواع ماسك مو مي شود كه در ادامه بعضي از اين موارد و ويژگي ها را برايتان بازگو مي كنيم.

بهترين ماسك مو بايد ويژگي هاي زير را داشته باشد:

مرطوب كننده: ماسك مو قيمت مناسب بايد باعث افزايش رطوبت و نرمي موهاي شما شود. براي اين كار مي‌توانيد از مواد مرطوب كننده مانند روغن كرچك، آووكادو، موم عسل و پروتئين هاي مو استفاده كنيد.
تقويت كننده: ماسك مو بايد به موهاي شما كمك كند تا قوي ‌تر شوند و در برابر آسيب ‌هاي محيطي مانند آفتاب، آب و همچنين استفاده از محصولات شيميايي مقاومت كنند. براي اين كار مي ‌توانيد ازمحصولاتي حاوي آرگان، روغن نارگيل و بيوتين استفاده كنيد.
مغذي: در زمان خريد ماسك مو بايد توجه كنيد كه محصول حاوي مواد مغذي براي موهاي شما باشد. براي مثال، محصولاتي كه حاوي ويتامين E، آهن، روي و روغن جوجوبا هستند، به موهاي شما كمك مي‌ كنند تا سالم‌ تر و قوي ‌تر شوند.
قابليت جذب: يكي ديگر از ويژگي هاي يك ماسك مو قيمت مناسب سرعت جذب آن است. ماسك مو بايد به سرعت جذب شود و بدون ايجاد سنگيني و چربي در موها باقي بماند. براي اين كار مي‌توانيد از محصولاتي استفاده كنيد كه به راحتي جذب شوند و به موهاي شما حس نرمي و لطافت بدهند.
بدون مواد شيميايي مضر: اين محصول بايد بدون مواد شيميايي مضر بوده و براي موهاي شما ايمن باشد. بهتر است از برندهايي كه حاوي مواد طبيعي مانند عصاره‌هاي گياهي و روغن‌هاي طبيعي هستند، استفاده كنيد تا به موهايتان آسيبي وارد نشود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۱:۱۶ توسط:mgbacklink موضوع: نظرات (0)