mgbacklink mgbacklink .

mgbacklink

جعبه چوبی

جعبه چوبی رومیزی
جعبه ی چوبی مخصوص پذیرایی در طرح های مختلف و با جنس های متنوع در سایت یومارت به فروش می رسد. جعبه های پذیرایی، باکس هایی هستند که به چند قسمت تقسیم شده اند و شما می توانید در هر یک از محفظه های آن انواع چای کیسه ای، دم نوش، بسته های هات چاکلت، کافی میکس، نسکافه، شکلات، هل، چوب دارچین، نبات و … را قرار دهید. این جعبه های زیبا علاوه بر اینکه برای پذیرایی کردن از مهمانان بسیار کاربردی هستند به عنوان جعبه چوبی تزئینی نیز روی میز پذیرایی قرار می گیرند و نمای زیبایی دارند.

 

خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B308

جالب است بدانید که جعبه ی چوبی تزیینی نیز انواع بسیار مختلفی دارد. این جعبه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تهیه شده و اغلب به صورت جعبه چوبی دکوری روی میز قرار می گیرند. جعبه چوبی رومیزی را می توانید به عنوان جای جواهر، لوازم آرایش، زیورآلات و … استفاده کنید. قرار دادن جعبه چوبی روی میز هم می تواند به میز شما نظم خاصی ببخشد و هم اینکه به صورت یک شی تزیینی و دکوری نمای زیبایی ایجاد کند. انواع جعبه چوبی تزئینی را می توانید از فروشگاه اینترنتی یومارت سفارش دهید.

جعبه چوبی روی میز گاهی نیز به عنوان جای لوازم خیاطی مورد استفاده قرار می گیرد. در سایت یومارت باکس جعبه چوبی مخصوص لوازم خیاطی در مدل های مختلف با کیفیت خوب و طراحی زیبا عرضه شده است.

 

خرید جعبه خیاطی چوبی کد B311

جعبه چوبی طرح دار
استفاده از باکس جعبه چوبی به عنوان جعبه هدیه نیز انتخاب بسیار خاص و شیکی است. قرار دادن هدیه در یک جعبه ی چوبی ارزش هدیه را بسیار بیشتر می کند و بی شک مورد پسند عزیزان شما قرار می گیرد. در صورتی که هدیه با ارزش و خاصی تهیه کرده اید بهتر است آن را به جای پاکت های هدیه و یا جعبه های مقوایی در یک جعبه چوبی دست ساز قرار دهید تا نفیس بودنش بیشتر به چشم بیاید.

 

خرید جای قاشق و چنگال کد B210 طرح ترنج

از دیگر انواع جعبه چوبی لوکس می توانیم به جعبه چوبی دستمال کاغذی اشاره کنیم. معمولا این نوع جعبه ها به صورت ست در کنار سطل زباله و گاهی هم مجموعه ای از سطل زباله، جعبه چوبی دستمال کاغذی، جعبه ی چوبی پذیرایی، جعبه چوبی لوکس مخصوص چنگال و چاقو و گاهی هم به همراه زیر لیوانی می باشند. استفاده از جعبه چوبی طرح دار برای دستمال کاغذی و سطل ست کنار آن نمای زیبایی به پذیرایی شما می بخشد.

 

خرید ست جعبه پذیرایی چوبی کد B303 طرح ترنج

جعبه چوبی طرح سنتی وارمر دار نیز از جمله محصولات پرطرفدار و پر فروش به حساب می آید. جعبه های وارمر دار طرح ها و رنگ های مختلفی دارند. با قرار دادن قوری روی جعبه چوبی رومیزی وارمر دار می توانید به راحتی از مهمان های خود در طول مهمانی پذیرایی کنید بدون اینکه نگران سرد شدن نوشیدنی آن ها باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۷:۳۴ توسط:mgbacklink موضوع: نظرات (0)