mgbacklink mgbacklink .

mgbacklink

نرم افزار حسابداری تحت وب

فرض کنید صاحب یک فروشگاه هستید و در حال خرید کالا برای فروشگاهتون هستید و نیاز دارید به صورت لحظه ای از آمار فروش و یا موجودی یک کالا اطلاع داشته باشید تا بتوانید تصمیم مناسبی برای خرید یا عدم خرید آن بگیرید، در این شرایط چه کار باید بکنید؟

یا مثلا فرض کنید در خارج از شرکت یا فروشگاهتون هستید و میخواهید یک حساب را با شخصی چک کنید و تسویه کنید و نیاز دارید از مانده حساب و وضعیت چک ها تون اطلاع پیدا کنید، در این شرایط چه باید کرد؟

برای آخرین مثال فرض کنید میخواهید با گوشی یا تبلت سفارش یک مشتری را در خارج از محل شرکت ثبت کنید و پیش فاکتور برای مشتری ارسال کنید، اینجا هم قطعا نرم افزارهای حسابداری قدیمی به کارتان نخواهد آمد و راه حل این موضوعات استفاده از یک نرم افزار حسابداری تحت وب است.

این روزها با توجه به حجم مشغله های کاری، افراد مدام در حال جابجایی هستند، علاوه بر این موضوع مدیران و حسابداران نیاز دارند بتوانند در هرجا و هر زمان به اطلاعات مالی کسب و کار دسترسی داشته باشند و این مهم فقط با نرم افزار حسابداری تحت وب ممکن است.

محصول پیش رو شما یعنی نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت یک ابزار و نرم افزار همه جانبه است که می تواند در حیطه کاری شرکتی، خدماتی و فروشگاهی تمامی نیازهای شما اعم از حسابداری و باشگاه مشتریان را به شکلی نوین حل و فصل نماید.

ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب شاتوت:
دسترسی آسان و سریع از همه دستگاه ها ( موبایل، تبلت و کامپیوتر)
سرعت بالا با وجود دسترسی اینترنتی
امکانات کامل و کاربردی ( فروش، انبار، خزانه داری و حسابداری)
تضمین امنیت اطلاعات
سادگی و راحتی کار با سیستم
امکان کار بصورت کاربری پیشرفته
کارآمد و بهینه
باشگاه مشتریان کارآمد


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۳:۴۶ توسط:mgbacklink موضوع: نظرات (0)